harardittlivmy

M&C

Publicerad 2011-04-19 22:38:20 i Allmänt,

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Bra dag i skolan med en färdig reklamfilm, kladdkaksfikande, studibesök (á la gymnasiet) på SCA bland stora maskiner och härliga trädofter. Dessutom har jag och Chris hunnit varit ut på Alnön och åkt lite longborad och käkat middag på Biteline. En skön dag i Sundsvall med sköna människor för att sammanfatta det kort.

Så här på kvällskvisten har jag inte hunnit med så mycket mer än att kämpa med det gigantiska diskberg som växt i vårt kök och skickat ut inbjudan till mitt födelsedagsfika på måndag. Och har jag glömt dig så är du mer än välkommen! Hör av dig vettja så berättar jag mer om tid och annat nödvändigt.

Nu ska jag krypa till kojs och försöka sova innan klockan ringer 05.30 imorgon. Långdag imorgon, check!

[MyFrasson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela