harardittlivmy

Mördarvecka med ledig fredag!

Publicerad 2011-04-07 20:36:54 i Allmänt,

Hoppsan, här var det glest mellan inläggen. Aja, skyller på samma sak som förra gången. Dålig motivation till att skriva och ont om tid.

Men jag gör ett nytt försök och hoppas att jag kan uppdatera lite oftare och bättre framöver. Veckan som har gått har varit grym. På söndagen var jag ett nervvrak och förväntade mig att veckan skulle bli katastrofalt jobbigt, men här sitter jag en torsdagkväll och ser fram emot en ledig fredag. Hade jag aldrig kunnat tro i söndags.

Vi tar det i ordning för att inte skapa kaos i lägret. I fredags träffade jag Natta och det var helt fantastiskt att äntligen få träffa henne igen! Dock blev det bara en snabbis, men bättre det än inte alls. Lördagen blev en riktig storebror&lillasysterdag i Gävle då jag och Hans fick några timmar tillsammans att slå ihjäl. Vidare mot Sandviken och töserna där. Kanonskoj och kvällen avslutades på Olles tillsammans med Kimmen, Lina och Jens + vänner. Kvällen gav många sköna minnen.
Konversationen efter krogen i lördags: 
Stina - My, vart fan är vi på väg nu?!!
My - Till Max
Stina - Men VEM FAN ÄR MAX?!
My - Ha Ha Ha, ja så vitt jag vet gör han jävligt goda hamburgare i alla fall!
Stina - Va?! Vadå?!


Söndagen var mest jätte jobbig, dels pågrund av huvudvärken men också pågrund av ångesten inför den kommande veckan. Trött efter en natt med ytterst lite sömn och inställd på en mördarvecka, tog jag mig upp till Sundsvalls stad i måndags. Väl där flöt allt på som i en dröm och jag kan inte med ord beskriva hur galet nöjd jag är med gruppens arbete och framförallt med hjälpen vi fick av snälla Jon!
Under en dag lyckades vi filma allt material till vad som skulle bli en asjävla grym reklamfilm!
Och för att citera min projektledare så mosade vi deadlinen för filmen TOTALT.
Avundsjuk på mina skoluppgifter? Det skulle jag också vara om jag var du!
För satan vad kul jag har det och jag trivs som fisken i vattnet.
Veckan har flytit på i samma anda och snart är det helg igen. Sjukt!
Men nog om detta. Nu får det helt enkelt vara nog för denna gång.

Glöm inte att kika in på www.communicaresundsvall.se 
Detta är vad jag jobba med på dagarna. På tisdag kommer dessutom reklamfilmen upp, så håll koll vettja!

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela