harardittlivmy

Update

Publicerad 2011-04-18 19:54:37 i Allmänt,

Det blir inte mycket uppdatering i text, men desto fler bilder.
Jag bjuder på ett gäng, som kompensation för mitt dåliga uppdaterande.



Malte myser i min nya fåtölj



Jag har klätt upp mig för att gå på ...



... 20 års fest



Jag hat också varit på klassfest med snygga tjejer



Chris hittade flyttkartonger på stan och fick en snilleblixt. Vi kryper ner i dem!




Järvsökören kom till backen i söndags för att sjunga en trudilutt



Per har tagit fram Hondan



Gruppen har filmat inför den andra reklamfilmen



Vi har blivit fotade för hemsidan (www.communicaresundsvall.se/)

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela