harardittlivmy

Back on track

Publicerad 2011-04-26 14:35:12 i Allmänt,

Tillbaka i gemet igen! Har haft en alldeles för bra påsk hemma i Järvsö, med vänner och familj. Det känns därför väldigt motigt att börja ta tag i vardagen igen, framförallt den där 5 sidiga rapporten som ska in på torsdag.



I onsdagskväll firade vi den kommande påsken genom att kika på HarryP, tillsammans med Eve & Johan. Synd bara att vår DVD inte riktigt ville vara med, vilket gjorde att det tog 3,5 timmar att titta på filmen. Torsdagen spenderades i Järvsö i goda vänners lag. Middag hos mor&far, årets första grillning, och en myskväll  i Karsjö med Pers familj.



Jag & Nathalie hjälpte mamma att hitta lite påskris, innan vi lämnade Skålbo. 



Långfredagen började lugnt men det hela slutade med att jag tog mig hem till MadMike för att leva upp till Järvsötraditionen, bli full så tidigt som möjligt! Sol, bärs och trevlgt umgänge. Vad mer kan man begära på en långfredag?



Det vaskades 50-lappar (för att vi är så jävla coola), och självklart var det ett måste att ...



... åka upp på berget och gå på after angling.





Det är sällan man får tillfälle att festa med en utsikt som denna..



Kvällen slutade dock mindre bra för min del. Klockan halv åtta sussade jag på lillörat och vaknade inte förrän morgonen därpå.



Ännu mera sol, familjemiddag med nästan alla syskonen Åstrand, bilåkning och omladdning bestod lördagen till största del av. Fest hemma hos Emil Engberg stod på tur.



Ett snabbt besök på Condis och någon timmes dans på Stadt hann vi också med under lördagskvällen. Synd bara att den skulle behöva avslutas med 1 ½ timmes väntan på taxin.



Söndag, ännu mera sol och värme! Fika på altanen och grillning tillsammans med mor & far.



25/4 - My Fransson 21 år



Helgen avslutades med besök av nära & kära samt tårtbakning hela dagen. En underbar dag och ett fantastiskt avslut på en skön påskledighet!

Nu ska jag försöka rycka upp mig själv och skriva lite på mittrapporten som jag stirrat på i två timmar, om inte mer.

[MyFransson - μ ]

Kommentarer

Postat av: Kiika

Publicerad 2011-04-26 21:29:32

Grattis i efterskott underbara du! hoppas du fick en kanon födelseda :D jag vill ha dina bilder också ;) puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela