harardittlivmy

"Honey , I'm home"

Publicerad 2011-08-21 01:24:13 i Allmänt,

Nästan två månader har gått sen sist vi sågs bloggen.
Jag skyller på att jobbet tagit upp all min tid och ork, och hoppas att det ses som en giltig ursäkt.

Det har väl egentligen inte hänt så mycket intressant de senaste månaderna , förutom att jag jobbat galet mycket, hängt lite på byns loppisar , planerat flytten till Sundsvall , festat , spårat på fest , jobbat lite till , flyttat och hunnit haft en veckas semester med regn. 
Det kan hända att jag låter en aning bitter , men det är inte med min mening. Det enda jag är bitter över är alla missade soltimmar i sommar. Annars har den varit himla fin och så där lagom fartfylld.

Tro det elle ej , men nu längtar jag faktiskt efter hösten , det fallande mörkret , kvällsmyset , och självklart skolan. Ser fruktansvärt mycket fram emot att få hänga med klasskompisarna , mala böcker , slita med jobbiga tentor och bara hänga. Så sär som studenter gör. Det kan låta konstigt , men jag saknar det. Faktiskt !

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela