harardittlivmy

Sundsvall

Publicerad 2011-08-24 00:52:34 i Allmänt,

Har knappt bott i Sundsvall i mer än 24 timmar och jag tok-trivs redan ! Vaknade imorse av att jag drömde en jätte hemsk dröm , vägrade somna om med rädslan för att falla tillbaka i samma dröm , vilket gjorde att jag klev upp strax efter sex . Packade ihop det sista och drog upp till staden , till min lägenhet och mitt nya liv som Sundsvallsbo . Hängde med Chris en sväng , och hon bjöd på lunch innan vi drog ner på stan och träffade en massa nya nollor ! Askul och sjukt spännande .

Sen bjöd jag Chris på middag hemma hos henne . Jag har liksom inte riktigt hunnit komma in mig i lägenheten riktigt , så jag lever på mina kära grannar just nu . Måste diska alla mina kökssaker , vilket jag inte ser fram emot , och försöka få någon form av ordning på detta kaos som råder .

Kvällen bjöd på skönt häng med saknade klasskompisar . Öl , sällskapsspel , kvällssol , otrevliga kärringar och underbara vänner . En bra kväll helt enkelt .




Vi är fina , jag och mina vänner ♥

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela