harardittlivmy

don't live too fast

Publicerad 2011-08-25 00:59:45 i Allmänt,

Även denna morgon började med lite smått panik , då jag vaknade 10 miunter innan det var dags att prommenera ner till skolan . Denna dag har bestått av fadderutbildning , för heeeela slanten . Kul , långdraget , nyttigt och framför allt peppande . Nu ser jag bara fram emot att få träffa alla nya nollor , och föroppningsvis ge dem en minst lika rolig nollning som vi hade !


(obegripligt kludd - obligatoriskt vid varje föreläsning)

Efter många timmars upprepningar och utbildning , tog vi med oss fika för att besöka Södraberget och bara ha det mysigt . När kylan erövrade den annars ljumna kvällen begav vi oss hem till Oscarsgatan . Detta efter att haft en hysteriskt rolig bilfärd till Nacksta där vi lämnade av Rebecca .


(Den fantastiska utsikten från Södraberget)

Kvällen avrundades hemma hos mig , med te och bullar tillsammans med min nya granne , Evelina Hagström ♥ Morgondagen planerades och inköpslista skrevs , innan det var dags att säga godnatt och upptäcka att vi faktiskt bor vägg i vägg och kan genom knackningar kommunicera . Älskar't !

[MyFransson]

Kommentarer

Postat av: evelina neighbor

Publicerad 2011-08-26 11:23:27

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela