harardittlivmy

Blåöga

Publicerad 2011-12-11 23:57:13 i Allmänt,

Lördag. Kårslaget. Öl för 5 kronor. Förlust för att vi inte utövade fusk. Ja det summerar väl eftermiddagen ganska bra.

Kvällen blev desto vildare. Förfest hos Therese och Lovisa. Malin spillde allt överallt och allt tycktes ha en koppling till Sandviken. Sjukt, men jävligt lustigt på samma gång.

Idag har jag haft en riktigt jävla bra dag. Lite sliten på morgonkvisten, men efter nästan en liter julmust och två rödbetasallad/köttbullsmacka var man människa igen.

Resten av dagen bakades det. Hemma hos Frida. Har nog inte gjort så mycket annat än att skratta idag skulle man kunna säga. Efter flera timmars bakning avslutade vi framför tvn där man visade ett program från Järvsö. Blev alldeles stolt över att se min vackra hembygd så där. Till och med morfars föräldrahem visades och så klart Lill-Babs. Coolt!

Slutligen tittade vi på Rio och Frida kastade apelsiner i ansiktet på mig (jag kan ha provocerat henne). En kul kväll och bra avslutning på en av de tyngsta veckorna på väldigt länge.

Imorgon är det en ny vecka, nya tag och en ny rapport att slakta. Vi hörs vänner.

Kommentarer

Postat av: Frittä

Publicerad 2011-12-12 00:06:03

HAHAHAHAHA ok. nu förstår jag ditt hysteriska skratt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela