harardittlivmy

Dan före dan före dan före dan före dan och så vidare ...

Publicerad 2011-12-18 19:12:30 i Allmänt,

Veckan har gått och jag är några dagar äldre. Sitter i soffan hemma i Hudik i väntan på att ta tåget till Gävle och sen ta mig vidare mot Stockholm. Imorgon ska jag nämligen på praktikintervju igen. Spännande. Nervöst. Men jag försöker tänka som så att jag inte kan visa dem mer än vem jag är.

Om 6 dagar är det julafton. 6 DAGAR! Vad hände med december folk? Trots att jag knappt hänger med så ser jag väldigt mycket fram emot den kommande "ledigheten" och tiden med familjen.

Fram tills dess är det bara att hålla ut och brottas med b-rapporten och praktiksökandet.

Vi hörs vänner
[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela