harardittlivmy

En jävligt bra dag helt enkelt

Publicerad 2011-12-19 15:49:01 i Allmänt,

Har precis varit på praktikintervju. Det kändes så himlans bra och nu håller jag krampaktigt tummarna för att de på byrån kände likadant.

För tillfället sitter jag på en bänk på t-centralen och väntar på Stina. Vi ska ta en kaffe och snickelisnacka innan jag tar bussen hem till Sundsvall.

Har ett sånt där moment när allt känns så jävla bra. Livet är bra fint. Jag är glad, mina vänner är glada, det är snart jul (fast jag inte riktigt kan förstå det), jag tokgillar min utbildning och det faktum att vi ska få ha 10 veckors praktik. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag får den praktikplats jag vill ha!

Dagens bästa: att sova på ett tåg och vakna upp med musik i öronen och ett snötäckt landskap samt kramas och prata med Elin Persson! Och att få träffa Stina såklart. Och jultröjan som Chris köpte åt mig. En jävligt bra dag med andra ord!

[MyFransson]

Kommentarer

Postat av: Emlan

Publicerad 2011-12-20 09:58:21

Tack Mysan! Hoppas dom tar dig;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela