harardittlivmy

Fattig jävla student jävel

Publicerad 2011-12-30 12:58:20 i Allmänt,

Betalade räkningarna innan vi satte oss i bilen mot Järvsö. Är sur som fan nu. Har inte ens 1000 kronor kvar att leva för och januari har inte börjat än. Jag hatar att pengar kan få mig att må så här jävla dåligt. Samtidigt blir jag så förbannad för att jag låter mig själv bli arg. Jag har ju för allt annat som man kan önska. Någonsin.

Jag blir så frustrerad över att allt är så kommersiellt och materiellt. Men så "säger man ju emot sig själv" hela tiden när man menar på att det inte är pengarna som betyder nånting, samtidigt som man mår kattpiss när man inte har de där pengarna heller. Jag blir grå hårig på det här! AAAAHH!

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela