harardittlivmy

Gammelkärring

Publicerad 2011-12-10 00:32:52 i Allmänt,

Tentan var lika hemsk som jag hade förväntat mig. Det är väldigt skönt att den är gjord, det dåliga är dock att risken för en eventuell omtenta är maximal. Bara att vänta och se.

Igår kväll firade vi att dödstentan var gjord med thaimat och en massa mys hemma hos mig. Det är ju helt fantastiskt vad fint man har det. Tacksamheten slår till igen och man kan inte annat än uppskatta allt fint i sin omgivning.

Idag har jag skrivit ett kick-ass CV med tillhörande personligt brev, med massvis av hjälp från Fridis <3. Nu är det bara hoppas att mottagaren tycker det ät lika bra som jag.
Under helgen planerar jag att skriva fler brev till andra mottagare som Chris <3 så fint hjälpt mig att hitta. Vad vore jag utan mina vänner?

Ikväll har jag blivit titulerats som gammelkärring då det tydligen bara är sådana som äter center, tycker det är coolt med dragspel, käpp och snygga midjeväskor. Det låter i och för sig ganska gammalmodigt när man radar upp dem så här, men i de sammanhang jag ser dem är de olika sakerna i min mening ascoola och super goda! Skämten om att jag är gammal fortsatte och det hela slutade med att mina vänner till och med började planera julklappar så som hemtjänsts hjälp, halkmatta till duschen, löständer och en käpp. De är bra roliga de där vännerna.

Nu tänker jag avsluta min fredag på topp med en vörtmacka och ett glas mjölk innan jag ska sova så jävla skönt och länge!

[MyFransson]

Kommentarer

Postat av: Frittä

Publicerad 2011-12-10 15:15:22

Det där med att sova jävligt skönt och länge när fylltrattarna ramlar in och ska dricka varm dryck till 04:00... Ber ödmjukast om ursäkt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela