harardittlivmy

Glädjetårar

Publicerad 2011-12-30 01:09:34 i Allmänt,

Är alldeles gråtfärdig. Under kvällen har jag: fått en egen tandborste i Bergby hos Hans&Malin (det är speciellt att få en egen tandborste hos folk), blivit lovad att jag blir gudmor till deras nästa barn (<3) och blivit utnämnd till toast madame vid deras kommande bröllop. Jag är så jävla överfull på känslor nu att jag snart går sönder. Ville bara berätta det här för världen eftersom detta betyder så sjukt mycket för mig.

Nu ska jag fälla några glädjetårar innan jag vaggar mig själv till sömns!
[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela