harardittlivmy

Herr Ågren är på besök

Publicerad 2011-12-08 01:08:02 i Allmänt,

Det är tenta om sju timmar. Dödsångest. Dum sak att ha ångest över. Men det skiter jag i just nu. Det som känns mest jobbigt för tillfället är att jag faktiskt måste hitta mig en praktikplats. Det är typ bara 40 dagar kvar. Panik. Hjälp!

Nu ska jag dock försöka tänka positiva tankar och somna icke arg. Sen ska jag tömma mig på all kunskap inom ämnet vetenskaplig metod under tentan imorgon. Därefter hade det suttit fint med en ledig eftermiddag, men icke! Då är det bara att ladda om och skriva ett PM som ska lämnas in på fredag. Sen ska hela, precis hela, fredagen ägnas åt att leta, söka och förhoppningsvis hitta en bra praktikplats!

Det är en plan i alla fall.
Vi hörs när ångesten har lagt sig och jag börjar bli människa igen.

PS: Chris fick en förändrad bild av mig idag. Från att vara en chill tjej som aldrig är arg till det värsta tentamonstret med aggressionsproblem! Vad händer med mig?!

PPS: jag längtar väldigt mycket efter pojkvännen. När han håller om mig och säger att allt ska bli bra då det känns jobbigt. Det är han bra på, att få mig lugn.

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela