harardittlivmy

Mellandagsrea och annat tjafs

Publicerad 2011-12-29 13:01:35 i Allmänt,

Om en timme anländer det knökfulla tåget jag sitter på till Gävle. Det är jag och alla mellandagsreafirare. Jag ska dock undvika allt som har med stan och göra. Ska bara ta mig till Bergby där jag ska omge mig med familj och en massa kärlek.

Ikväll ska jag försöka övertala min bror att TVn är min och att jag ska spela Bingolotto, igen. Hoppas på storvinsten. Då jävlar. Då ska jag köpa upp allt som har med mellandagsrean att göra. Så jag slipper den, men ändå har den liksom. Förstått?

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela