harardittlivmy

VÄRLDENS, UTAN TVEKAN, BÄSTA TISDAG

Publicerad 2011-12-21 09:21:37 i Allmänt,

Jag och Chris hängde på skolan, försökte knåpa ihop ett manus att lämna in inför dagens handledning. Det resulterade i ett brev där vi förklarar vår osäkerhet inför ämnet och några uppstaplade punkter. Förhoppningsvis räcker det.

Sen satt vi i timmar framför skoldatorernas webbkameror för att knäppa julkort. Det ledde till många skratt och kramp i magen.

Där någonstans ringde det på min telefon. Personen i andra änden ringde för att ge mig ett besked om praktikplatsen. Och ja, JAG FICK DEN!! Är så jävla glad och ser så himla mycket fram emot att få köra igång. Ge mig 16 januari nu!

Vi vandrade sen hem till Chris och käkade julskinkmacka. Och efter det blev det en sväng på stan.

Kvällen tillbringades hemma hos Evelina som bjöd på oxfilé, klyftpotatis och pepparsås. Ja ni läste rätt. En riktig jävla lyx middag. Till efterrätt blev det ostkaka (igen!) med hjortronsylt och grädde tillsammans med hjortronglögg. Där kan man snacka om vardagslyx!

Även under kvällen bjöds det på många och härliga skratt. Jag kan bara ännu en gång konstatera att jag har de finaste vännerna man kan önska sig. Jag tror att tomten givit mig en tidig julklapp. Den bästa någonsin!

Nu ska jag ta min stooooora packning och vandra ner på skolan. Sen ska jag tillsammans med Chris, Eve och Frida hoppa på tåget för att åka hem till vårt fina Hälsingland <3

[MyFransson]

En julklapp från fluffEve!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 21:42:52

Det är minsann jag som fått en fin tidig julklapp, som har er, tokfia.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 21:43:36

/Fluffeve

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela