harardittlivmy

allting var så enkelt då

Publicerad 2011-02-24 18:38:00 i Allmänt,

nyss hemkommen från sundsvall. ytterligare en föreläsning är avklarad. en minst sagt intressant sådan, som lockade till många skratt. ibland undrar man hur folk tänker när de gör reklam.


nu borde jag ta tag i diskberget som växer i köket, men jag väljer att skjuta upp det i några minuter till. det blir bäst så!

pratade nyss med eve. hon gör mig så fantastiskt glad den tösen! ser fram emot nästa vecka när hon är tillbaka i stan!



[MyFransson]

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2011-02-28 12:21:13

ååh, och du har samma effekt på mig. du är riktigt otroligt jäkla bra tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela