harardittlivmy

frukost, lunch OCH middag

Publicerad 2011-02-16 08:36:54 i Allmänt,

jag börjar tro att jag faktiskt bor på den här skolan. är redan här igen.
idag har jag med mig frukost, lunch och middag hit. ganska sjukt att jag spenderar fler timmar om dygnet här än vad jag gör i mitt eget hem. tur att den här kursen snart är över.
idag blir det förmodligen en lååång dag med trycksaken. nu ska det fanimej bli klar!

jag pratade med clara igår och fick höra att amanda inte ska följa med till oslo i helgen. jävla synd!

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela