harardittlivmy

tillbaka till verkligheten

Publicerad 2011-02-20 22:25:07 i Allmänt,

har pecis kommit hem till hudik igen efter en lång dag i bil.
mysig tur till oslo, synd bara att clara skulle bli dödsjuk på lördagskvällen. vi var ju så taggade.
men det tar vi igen med fest i helgen och en ny resa till oslo i sommar.

imorgon återgår jag till min vardag och sundsvall.
det är dags för nya kurser och nya äventyr. jag gillart.
nu gäller det bara att hålla tummarna för att jag inte blivit smittad.
det vore ju så himlans jobbigt!

efter en natt på erikas vardagsrumsgolv (ingen ville dela säng med magsjuke-clara)
ser jag fram emot en låååång och skön natt i sängen hemma på storgatan.


[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela