harardittlivmy

För bra för att vara sant

Publicerad 2011-06-06 00:57:17 i Allmänt,

Vilken helg! Först officiellt sommarlov, jobb, 20 års kalas, festival och barnlycka inom familjen. Igår tog jag, Jennie & Chris bussen ner till Sthlm för att dansa benen av oss under Dans Dakar. Vi mötte upp Emma & Johanna som tänkt göra samma sak, för att förfesta utanför universitetet innan vi gick in för att ösa till Maskinen. Crystal Castle, Boys Noize, Trentemøeller, Tiga och Ladytron var bara några av banden vi såg och dansade till under kvällen och natten. Det hela slutade att jag sov på ett vandrarhem i två timmar innan det var dags för frukost på McDonalds och en bussresa hem med Chris.

Helgen har varit fantastisk på alla sätt och vis, men det allra, allra bästa var när jag fick ett samtal och det stod klart att jag äntligen blivit faster, till en liten Charlie! Ibland är livet bara för bra. Nu ska jag ta igen missad sömn och ladda upp för säsongens första match! Heja JBK och heja My Fransson (som numera räknas som en vetteran inom laget). Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela