harardittlivmy

homes sweet homes

Publicerad 2011-06-22 11:56:49 i Allmänt,

Medan andra sägs befinna sig mellan två jobb, befinner jag mig mellan tre hem.
Järvsö, Hudik & Sundsvall.

I Järvsö, hos mor&far, sover jag mest bara då min vakna tid spenderas på jobbena eller hemma hos vännerna. I Hudik är jag bara korta stunder för att träffa Per, innan det är dags att förflytta sig till Järvsö igen. Sundsvallshemmet står och väntar på att jag den närmsta månaden ska gå, så jag får flytta in.
Jag slits mellan tre hem, två fysiskt och tre psykiskt. På ett känns det bra, men på ett annat är det stressande. Det är tur att sommaren är så pass lätt och enkel som den är, annars hade jag nog aldrig pallat detta "hattande" från hem till hem.

 
- En tidig Järvsömorgon på cykel -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela