harardittlivmy

Hon som alltid lyckas

Publicerad 2011-06-09 00:41:25 i Allmänt,

Ligger på rygg i sängen. Kan inte röra mig. Huden känns som läder, stram och jävligt. Den är röd, inte rosa utan knallröd. Jag antar att det är som man brukar säga "är huvve dumt får kroppen lida". För nog var jag jävligt dum och tro att jag inte behövde någon sollotion. Nä, speciellt inte en dag som denna när termometern visade 28 grader i skuggan! Har ännu en gång dragit på mig en av de fulare brännorna jag beskådat. Det verkar vara min grej! Men jag har ju hört att kräftröd är det nya gyllenbrun! Skit snyggt, speciellt om man bara har det på en sida av kroppen. Förutom att bränna sönder min stackars kropp har jag lekt med vännerna och jobbat idag. En förjävla bra dag faktiskt! Men nu ska jag försöka ignorera att min hud på mage, bröst och smalben gör allt för att påminna mig om dess tillstånd och värk, och istället sova. För imorgon tänkte jag skaffa mig en matchande bränna på baksidan av min kropp! Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela