harardittlivmy

livs-städning

Publicerad 2011-06-22 01:16:50 i Allmänt,

En hel eftermiddag på soffan i Hudik (har varit en trött tjej idag), en träning på Nor i takt till dansbandsmusik, en långfika med kusinen och nu lite strukturering av mitt liv. Alla dagar är olika.

Har precis fixat med försäljningen av P&L biljetten. Imorgon försvinner den (suckar djupt och blir lite tårögd när jag tänker på allt jag kommer missa. Life's a real bitch sometimes. Men det är bara att bita ihop och önska att mina vänner kommer få en oförglömlig upplevelse)

Imorgon hade jag tänkt att ta tag i allt det där jobbiga som jag inte haft ork och energi till att göra, ännu. Först ett frukost/personalmöte med Condis-gänget, sen sätter min produktiva dag igång. Jag ska göra allt ifrån att ringa MittHem och prata om inflyttning och hyran som jag inte kan betala, samt skicka in min deklaration som jag lyckades missa (jag skickade in pengarna men inte bekräftelsen på deklarationen, bra jobbat My!), och till sist jobba stängning på Condis. Förhoppningsvis kommer jag må ganska mycket bättre innan morgondagen är slut.


[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela