harardittlivmy

barnsång och gåshud

Publicerad 2011-06-17 23:35:07 i Allmänt,

Sen vi hördes sist har jag hunnit jobba, spräcka displayen på telefonen, varit på examen, hälsat på Charlie i Gävle, varit hem till Hudik en sväng och fått ett återfall i min ekonomiska depresion. Man hinner med mycket på bara några dagar. I helgen väntar mer jobb en del strukturering i mitt liv. Mycket struktur och som det verkar nu ryker nog alla former av nöjen.. tråkigt men sant. Jääävligt tråkigt. Önskar jag hade ett skägg som jag kunde klia mig i, och förhoppningsvis bli lite klokare. Det får gå ändå!



Liten blir stor! Nathalie slutade i förstaklass och det var i vanlig ordning skolavsluning i krykan. Där bjöds det på barnsång och gåshud. Myspys.



Har hängt med Nils, Tirre och Erika i veckan. Nils stod för den coolaste accessoaren, en uggel-ring (som jag vet att Jennie skulle älska).



Mamma och pappa storstädade tvättstugan hemma i Järvsö och hittade ett av mina gamla prov. Massmedia handlade det om, och visst märks det att jag hittat rätt med min utbildning då betyget visar på ett brinnande intresse.


[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela