harardittlivmy

Dör en stund på soffan

Publicerad 2011-05-01 18:40:10 i Allmänt,

Ligger på soffan och håller mig för huvudet. Inte för att jag är bakis utan för att jag har en förkylning som börjar smyga sig på. Kasst, kan kort sammanfatta min "status" för tillfället. Att grabbarna dessutom spelar zombiespel och det låter som att det är rena massakern här inne förbättrar inte situationen. Nu tar jag min dator och förflyttar mig tillsammans med skönheten & odjuret in till sovrummet! See you in another life brother [MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela