harardittlivmy

LYCKLIGAST!

Publicerad 2011-05-05 10:57:30 i Allmänt,

Jag kan ha de bästa vännerna någonsin!
Fick just en försenad födelsedagspresent. Och inte vilken present som helst heller. Jag fick en biljett till Dans Dakar 2011. Den presenten och de vännerna gjorde just min dag så fantastiskt bra. Jag kommer vara den lyckligaste tjejen någonsin hela dagen! Egentligen vill jag bara skrika och betee mig som en dryg liten tjej, men jag får behärska mig och visa min lycka på andra, respektabla sätt. Hö hö..



Tack Jennie & Christina! Helt jävla underbart :)
[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela