harardittlivmy

Frågestund

Publicerad 2011-05-26 10:48:36 i Allmänt,

Vad är klockan just nu? 10.26
När gick du upp ur sängen i morse? 09.45
Vad har du ätit idag? Egenbakad limpa med philadelphia och marmelad + ett glas juice
Vad har du på dig just nu? En svart t-shirt och underkläder
Har du städat på ditt rum? Senast i måndags faktiskt, det ser med andra ord helt okej ut här hemma..
Dagens händelser? Jag ska sätta igång med slutrapporten som skickades ut för ca 10 miunter sedan. Sen ska jag också ut på en solig promenad.
Vad gjorde du igår? Var upp till Sundsvall för att käka "avskedslunch" med Flashisarna. Därefter var vi på det allra sista Stormötet, där det delades ut diplom till alla fin elever, APor och lärare. Jag och Christina jobbade sedan på en liten hemlis till Kick-outen, innan jag drog hem till Hudik igen för att se när Strand dängde Bollnäs med 9-0.
Vilken film såg du senast? The fast and the furious 5 på bio.
Den bästa filmen? Oj, svårt! Jag gillar många filmer.. allt från Despiceble me till Gladiator och Harry Potter
Hur många fingrar har du? 10 faktiskt..
Flyter golfbollar? Gör de?!
Var är du just nu? Hemma i Hudik i vår nedsuttna soffa..
Är det någon annan i rummet? Nää, är helt själv idag
Hur många signaler innan du svarar? Det beror lite på vart jag har telefonen någonstans
Skiter du ibland i att svara? Gör inte alla det ibland?
Har du en bokhylla? Ja
Om ja, vad har du i den? Böcker, ugglor, filmer, ljus och Bajskorvsboken
Vilken årstid är bäst? Vår, vinter, sommar och höst.. om de visar sin braiga sida så klart
Vilken dag är bäst? I år blir nog den bästa dagen när jag får lämna in slutrapporten och bara vara ledig från skolan ett tag. Som det känns nu i alla fall. Men frågar du mig i sommar, så lär det bli ett annat svar säkert!
Vad händer i sommar? Sommarjobb på kära ICA, Dansdakar, P&L, fest och tonvis med skoj
Vad såg du senast på tv? Filmen Benchwarmers igår. Sjukt ful, men galet skoj!
Favoritprogram? Serie? Entourage för tillfället
Vad köpte du senast? Ett block, penslar, färg och en ram faktiskt.
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? Tänkte köpa mig en ny hårfärg, men det ser ut som att det får vänta tills efter sommaren faktiskt
Veckans roligaste: Diplomutdelningen! Det bjöd på många skratt, men än är inte veckan över. Längtar tills på fredag då det är avslutning för vårt projekt och det kommer garanterat att bjudas på mååånga skratt. (Dessutom ska jag ju bli faster i dagarna!)
Veckans tråkigaste: Rapportskrivning
Veckans dummaste: hmm.. vet inte
Ris, pasta eller potatis? Pärer så klart!
Hus eller lägenhet? Trivs i vår tvåa just nu, men det är klart jag vill bo i ett hus
Vara ihop eller singel? Ihop!
Skid- eller solsemester? Måste jag välja? Okej, efter den här långa vintern som varit skulle det sitta fint med en riktigt solsemester
Dusch eller badkar? Badkar, för då kan man både duscha och bada
Pussar eller kramar? Båda för tusan
Vill du ha en snigel på ögat? Tack, men nej tack!
Tom Cruise är: inte snygg
Vem är den bästa rapparen? Frej Larsson & Herbert Munkhammar
Tycker du det är skoj att svara på frågor? Absolut. Lite ego måste man ju få vara
Hur mår du? Väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela