harardittlivmy

walk this way

Publicerad 2011-05-13 15:28:29 i Allmänt,

Har haft en aktiv dag (jämfört med min slöigaste vecka någonsin så är det mesta aktivt) med en lååång promenad och minst lika lååång dusch samt att jag fortsatte med storstädandet jag påbörjade igår.

Som den hemmafru jag blivit är det snart dags att laga käk åt mannen min. Fotbollsmatch står på schemat, mysigt värre. Synd bara på vädret, men vem är jag att klaga?



Per brukar jämt klaga på att jag hittar så dåligt här i stan, trots att jag bott här i 9 månader. Så jag tog en annan runda bara för att försöka hitta lite nya vägar och se mig omkring. Synd bara att jag inte har den blekaste om vart jag gått och jag lär knappast hitta tillbaka.. hö hö



Promenaden avslutades med ett varv runt Lillfjärn. Där hittar jag åtminstonde utan problem.


- gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt
tänkte ut en dialog mellan oss och allt -
[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela