harardittlivmy

I väntan på julen ...

Publicerad 2011-11-22 17:09:42 i Allmänt,

... men framförallt snön. Ja nog tycker jag att snön kan få ta och komma nu. Är less på detta gråa och trista väder. Inte undra på att man blir opepp på nästan allt.

Idag har jag varit produktiv. Befunnit mig i skolan från klockan 8-16. Det är så jag förtjänar en klapp på axeln. Under den tiden har jag bland annat hunnit med att: renskriva anteckningar från föreläsningar, samt bygdegårds utbildningen jag var på för någon helg sen, skickar mail till en potentiell praktikplats, hittat en artikel till den stundande uppgiften och varit på lektion. Nu fattas bara att jag ska börja plugga på riktigt så man klarar den kommande tentan.

Oturligt nog hade Starken hämtat den borr som jag tänkte låna under kvällen. Jag och Frida planerade nämligen att gå lös på mina väggar, men det får vänta till en annan gång. Vi får nöja oss med att dricka glögg och käka pepparkakor. Det blir nog fint.

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela