harardittlivmy

Ludvig

Publicerad 2011-11-09 00:21:17 i Allmänt,

Det senaste budet, på namn till lillebror, som jag hört är Ludvig. Är det inte vackert? Jag älskar det.

Nu har jag haft en sån där riktigt bra dag igen. Först skola med en ganska skön workshop, basket med klassvännerna (träffade även Lusen&Gutta lite spontant. och vi konstaterade att det är dags för fest snart), blivit faster igen<3, haft vinkväll hos Jonas med fint sällskap samt möblerat i läggan inför den stundande ommålningen. Det är nästan så man kan tro att jag har det lite för bra just nu (nej jag klagar inte, bara konstaterar att livet är fint). Jag ber om ursäkt Chris, jag vet hur mycket du ogillar folk som skryter om sitt felfria liv, men det är faktiskt så att jag är så himla tacksam för allt jag har just nu.

Nu ska jag sova för imorgon klockan 07.15 ringer målaren på dörren. Inte coolt!

[MyFransson]

Kommentarer

Postat av: christina

Publicerad 2011-11-09 13:36:45

haha, det var det värsta jag hört! går själv runt på moln, tacksam över mitt räkmackeliv. och grattis till lillen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela