harardittlivmy

praktik hit och dit

Publicerad 2011-11-30 16:51:20 i Allmänt,

Helgen blev inte alls som jag planerat men ack så bra ändå. Har tillbringat två dagar i Söderhamn/Hudik den här veckan. Skönt att få vara hemma med mannen och omge sig med fina vänner och deras familj. Det gör så mycket för lillhjärtat. Det blev ingen praktik på byrån jag hoppades, så nu är det bara ta nya tag och försöka hitta någonting annat som kan passa. Försöker peppa mig själv och inte se detta nej som ett nederlag. That don't kill you makes you stronger. Eller hur var det nu?


Jag och Chralie i lördags. Mitt bästa trix var att leka vid spegeln när han började bli gnällig. Funkade varje gång.



Nu ska jag laga mat och ladda för praktik sök.
Vi hörs när vi hörs.

[MyFransson]

Kommentarer

Postat av: Frittä

Publicerad 2011-12-02 00:36:27

Men sötnosarna!

Postat av: christina

Publicerad 2011-12-06 23:14:16

AHHHHH VÄRLDENS SÖTASTE BILD.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela