harardittlivmy

Prioriteringar

Publicerad 2011-11-23 22:33:02 i Allmänt,

Det blev hemmagjord glass och musik från LP-spelaren igår med Frida och Eve istället för glögg. Fint var det men framförallt nostalgiskt.

Nu har jag alla fall bestämt (något sånär) planen inför den stundande helgen/veckoslutet
Torsdag: pluggdag sen hem till Hudik på kvällen. Pussa Per på pannan och vinka hejdå.
Fredag: pluggdag och hemresa till Järvsö. Adventsbak hos Sophie samt ett eller två glas vin.
Lördag: återresa till Hudik. Barnvakt åt älskade Charlie medan Hans och Malin grattar en vän. Visa lägenheten och kramas innan jag återvänder till Järvsö. kvällsaktivitet ej bestämd.
Söndag: styrelsemöte på bygdegården samt grötfest. Återvända till Hudik och pussa Per på bakis-pannan samt se sista avsnittet av Entourage. Helgen = slut.

Låter väl bra tycker ni. MEN. Det värsta med denna helg är att jag vill vara på tre ställen samtidigt. Med denna planering missar jag: julshopping på fredag med Frida och AW på Invito med folk, 80-90tals fest på lördag samt adventsmys på söndag. VARFÖR händer allt samma helg?! Jag vill vara överallt hela tiden! Det här med att prioritera är inte enkelt.

Jag får sova på saken helt enkelt. Hoppas att jag blivit klokare, eller att det kommer hända färre saker som jag vill vara med på (vore enklast för min del!).

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela