harardittlivmy

Telefonfan

Publicerad 2011-11-20 12:14:46 i Allmänt,

Förkylningen har tagit ett stadigt grepp om min hälsa. Men skam den som ger sig för med hjälp av vitaminer och massor med vätska planerar jag att driva ut denna förbannade förkylning innan den kommande veckan nått sitt slut.

I fredags hade vi tacokväll hos Chris och Jennie som avslutades med dans på Allstar. Mycket trevligt, förutom den lilla detaljen att jag lyckades tappa min telefon i golvet 3 minuter innan hemgång. Istället för en liten spricka i hörnet som det tidigare var ser skärmen ut som kaos. Jag är bitter som fan men ska väl vara glad ändå eftersom det går att laga (det är endast materiella ting).

Lördagen spenderades på gamla brandstationen på en madrass. Bakfyllan gjorde sig påmind och jag, Jennie, Chris och Frida skrattade högt och mycket åt fredagens händelser och tabbar. Framåt eftermiddagen bestämde sig Per för att komma upp och hälsa på. Jag bjöd på Carbonara och bio. En alldeles utmärkt kväll för min del. Nu hänger vi i min lilla skolåda till lägenhet i väntan på att åka hem till Hudik.

PS. på lördag ska jag vara barnvakt åt min brorson för första gången <3

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela