harardittlivmy

varm i lillhjärtat flera gånger om

Publicerad 2011-11-07 19:58:59 i Allmänt,

Ny vecka , nya tag , ny kurs , nya möjligheter . 

Helgen var nästan lite för bra för att vara sann . Först en torsdagkväll och hel fredag med familjen , mor/far/hans/malin/charlie/henke/anna&magen , sen en hel dags fest med grabbarna i Strand . Mycket trevligt men ack så jobbigt under söndagen då trevligheterna gjorde sig påminda genom huvudvärk och illamående . Att jag dessutom träffade en massa Järvsöfolk på krogen i Hudik värmde i mitt Järvsö-hjärta . Men det som värmde allra mest var att min fina , fina pojkvän vann priset som årets bästa division 4 spelare (herrar) under Hälsinglands fotbollsgala. Man blir liksom så himla stolt ♥. Extra roligt var att Ellika fick motsvarande pris på damsidan . Har jag duktiga nära och kära eller vad ?

Är åter uppe i Sundsvall och har precis kommit hem från ett storkok hemma hos Eve , som resulterade i 10 matlådor med lassange (VAR) ! Så för er som är oroliga , jag svälter inte ihjäl .

Fick igår eftermiddag höra att bror & Anna åkte in på BB . ÄNTLIGEN kommer lillebror tänkte vi alla , men tro på fan att den lilla rackaren inte har anlänt ännu . Jag väntar ju ihjäl mig här . Helgens mys med Charlie har resulterat i en ännu större längtan efter ett till brorsbarn . Kom nu !

Nä nu ska jag  sluta trycka i mig citron/lakrits glass och knata över till Malin för att kika på fotbollsgalan . Mysigt att slippa vara själv . Det är ju inte riktigt mig grej . Så vi hörs .

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela