harardittlivmy

Vintern gör sig påmind

Publicerad 2011-11-17 18:46:12 i Allmänt,

Tisdagens resa till Stockholm var mycket trevlig, rolig och framförallt nervös. Resultatet kan jag tyvärr inte yttra mig om utan ni får hålla utkik på TV4 efter jul (en massa policys att ta hänsyn till).

Igår var jag dödstrött och missade föreläsningen (som tydligen var jätte bra) men det vare värt för att få träffa Clara och Erika en dag.

På kvällen hade vi en myskväll med Glüwine, sällskapsspel, pepparkaksdeg och urspårade diskussioner om kaniner som äter upp sina ungar. Det var riktigt skoj. Så skoj att vi planerar att göra det igen redan nästa vecka.

Idag är jag förkyld. Morgonen var tung men dagen och eftermiddagen har varit bättre. Efter en helt okej föreläsning hade vi möte med Committgruppen vars medlemmar försöker arrangera den sjukaste julfesten någonsin! Ikväll ska jag och Frida dricka glögg, äta pepparkakor med ädelost och bädda ner oss i hennes stora säng och titta på film. En kväll perfekt för mitt stundande tillstånd!

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela