harardittlivmy

dagar och kvällar vi minns

Publicerad 2011-10-17 22:51:35 i Allmänt,

i lördags hade vi en mor-och-dotter-dag.
idag har vi en storebror-och-lillasyster-kväll.
jag har en fin familj som jag tycker om, väldigt mycket. sitter i storebrors husvagn i Vallentuna. det är mysigt här, trots att jag är väldigt skeptisk mot husvagnar och allt vad de innebär. nu ska vi sova, för imorgon är det dags för tentaplugg med Chris, men först ska jag ut på äventyr och försöka navigera mig i denna stad.

imorgon byter jag hem. då checkar jag in hos Stina&Vibban. vart vet jag inte. det enda jag vet är att det kommer bli skoj att träffa dem igen. imoronkanske det blir en gamla-klasskompisar-träffas-igen-kväll.

PS. Lilla Al Fadji (ellerhur han nu stavas) är en riktigt dryg karaktär!
[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela