harardittlivmy

romantiska höst

Publicerad 2011-10-07 17:37:16 i Allmänt,

Efter dagens föreläsning tänkte jag och Chris plugga . Det gick inte så bra . Vi gick ner på stan istället och jag fick Chris att bryta sitt köpstopp (som hon satte igår) . Det kändes som att jag handlade tusen saker , men när jag kom hem hittade jag bara ett par byxor , en mascara och en tavla i kassen . Dock allt till ett pris av strax över 500 lappen .

Nu väntar jag på att Chris ska komma hit och äta tacos och dricka vin med mig . Mysigt .

Vi pratade om hur mysig och romantisk hösten kan vara idag . Så för att göra det ännu mer romantiskt har jag tänt en massa ljus i hela lägenheten och annan mysbelysning . Nu återstår bara en sak innan jag ska sätta igång med käket , att betala räkningen .



(fast idag har jag sånt där sött cocker spaniel hår som Jennie skulle ha sagt)

[MyFransson]

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-10-09 17:09:39

<3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela