harardittlivmy

Söndagsångest

Publicerad 2011-10-30 21:24:50 i Allmänt,

För ca två timmar sedan, innan jag startade min resa mot Sundsvall hånade jag pojkvännen och Johan för att de hade sån hemsk söndagsångest. "Äh det är bara för mesar" sa jag stolt och satte mig i bilen. Väl framme inser jag att det är ett faktum. Ångesten har drabbat även mig. Så nu ligger jag här, ensam i lägenheten, under täcket med pappas tjocktröja och ett par förstora raggsockor. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få vara hemma i Hudik tillsammans med Perra och Johan, dela ångesten med dem. Eller ja helst skulle jag slippa den överhuvudtaget, men lite sällskap vore inte helt fel så här på kvällskvisten.

Helgen har för övrigt varit väldigt trevlig. Kort sammanfattat: en grym inflyttningsfest hos Jennie&Chris, jobb på Condis, nykter på krogen, konstiga kommentarer från fullt folk och ännu mer jobb. Men INGEN lillebror! En sån där bra helg, därav ångesten. Jag vill liksom inte att den ska ta slut.

Nu ska jag halsa julmust tills jag däckar i sängen. Då vet ni. Hörs!
[MyFransson]

Kommentarer

Postat av: Frittä

Publicerad 2011-10-31 11:50:14

men åh. du skulle ha kommit över och sett en film med mig och erika. då vet vi till nästa gång att man hellre ska höra av sig en gång för mycket än en gång för lite :) hoppas ni får en bra dag idag. kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela