harardittlivmy

te&bulle

Publicerad 2011-10-26 15:21:38 i Allmänt,

Jag är hemma hos Evelina . På andra sidan väggen . Vi planerade att plugga , men det blev inte så mycket av med det . Nu ska vi dricka te och lyssna på Lars Winnerbäck istället .

Inte har det kommit någon lillebror än heller . Jag känner mig så himlans otålig ! Hoppas han kommer så jag får träffa honom i helgen . Det vore väl himla fint . Eller om han kommer idag så han och min kusin Anton får fylla år på samma dag . Det vore också fint . Eller ja , han får komma när han vill egentligen .

På fredag vankas det inflyttningsfest hos Chris&Jennie . Jag, Eve & Frida planerar den finaste presenten någonsin . 

Nu ska Eve bjuda på bullar också , som hon påstår sig själv ha bakat . Men jag såg mig skymta en köpepåse . Vilken liten mytare hon är , den rackaren !


[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela