harardittlivmy

min nya lägenhet

Publicerad 2011-10-10 11:34:22 i Allmänt,

Väcktes av att de ringde från en golvfirma . De tänkte visst komma och laga hålet i mitt golv (ÄNTLIGEN) ! En bra start på den nya veckan . 
 
Fredagens myskväll slutade med att jag hamnade på Allstar med ett gäng glada GDKare och dansade till konstig musik och drack öl . Efterfesten efter det var bland de bästa , där bjöds det på lyxiga mackor , glass , saft och limpor (som vi åt i äkta Pippi/Ronja Rövardotter stil) . Dessutom var balkongen större än hela lägenheten . Sjukt nice !

På lördagmorgon åt jag glass och "slö-tittade" på Pulp Fiction innan jag , Evelina och Johanna åkte för att se Strand spela mot Sund . En mysig men blåsig eftermiddag med medtaget kaffe och suklad . Efter en middag på Allstar med Per bjöds det på hemmafest hos hans vän Lars . Mitt lag vann musiquizet och vi drack champagne innan vi åkte hem till Oscarsgatan och sov .

Söndag , vanligen den sämsta dagen , men inte den här gången . Vi tillbringade eftermiddagen på Birsta . Per köpte finkläder (jag fick honom att välja fluga istället för slips!) och jag köpte lite smått och gott till lägenheten . Sen hjälpe han mig att borra och skruva . Så nu är lägenheten i fint skick . Förhoppningsvis kommer den bli ännu finare med nymålade väggar i det "stora" rummet och utan hål i golvet .



Hej då hålet !



Hejdå fula hatthyllan !



Hej hyllor ! Hej förvarning !



Hej känslan av större kök !

Nu ska jag laga mig lite lunch innan det är dags för föreläsning .

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela