harardittlivmy

ensam är stark

Publicerad 2011-10-24 18:18:56 i Allmänt,

sitter ensam i lägenheten och titta på Tv . Känner mig faktiskt väldigt ensam också . Förra veckan och helgen har varit så fullsatt att jag nästan glömt bort hur det känns att vara ensam . Det är på något sätt lite skönt , men mest tråkigt . Det här är det värsta med att inte längre bo med sin sambo .

Idag ska lillebror anlända till världen . Eller ja idag är det utsatt datum . Jag hoppas han tänker komma snart . Han är så efterlänntad den lilla kraken .

Förutom att grannen spelar hög musik och jag längtar efter pojkvän, brorsöner och familjen över huvudtaget är det bra. Skolan rullar på och samtidigt som jag har en del andra spännande sidoprojekt på gång . Jag väntar på besked från företaget jag sökt praktik på och försöker komma igång med träningen på riktigt . En del saker är jobbigare än andra , men man ska inte klaga har jag hört .


Fasters gounge ! och snart kommer hans efterlängtade kusin till världen . Kom nu lillebror !

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela