harardittlivmy

sparkar löv

Publicerad 2011-10-04 19:59:53 i Allmänt,

Fredagens presentation gick tydligen över all förvnäntan och likaså tentan (om man ser till resultatet som kom redan i fredags). Vad fan hände säger jag ?! Skönt dock att kursen är över och att den gick riktigt bra . Nu ser jag fram emot en rolig kurs med riktigt bra lärare och intressanta föreläsningar samt ett spännande case .

I helgen har jag jobbat . På mitt kära Condis . Det var skoj och fartfyllt . Söndagen avslutades med personal Afterwork och en massa trevligt prat med kollegorna . Gårdagen blev dessvärre väldigt tung . Huvudet värkte och illamåendet tycktes tränga på hela tiden . Jag plågade mig genom två och en halv timmars bussresa , samt en två timmars föreläsning . Sen avslutade jag dagen i sängen med fyra filmer och en massa timmars sömn . Den här dagen har varit betydligt bättre . Sitter nu hemma i Hudik . Per är på träning och jag har bäddat ner mig i soffan . Myskväll står på schemat . Eftersom helgen inte bjöd på speciellt mycket kvalitetstid , så gör vi någonting åt detta ikväll . 

Imorgon tänkte jag gå ut på stan och sparka i de gula och fallna löven och kanske hitta ett mysigt fik att plugga lite på innan det är dags för en tur upp till Sundsvall och föreläsning .

Alldeles snart börjar Outsiders på femman igen , ett program som påminner mycket om gymnasietiden och min och Linas första lägenhet . Måste kolla på det bara för att . Skulle helst haft lite vitchoklad från Lidel eller chokladpudding till , för att verkligen få in känslan av hur det var "back in the days" .

Pratade nyss med lillasyster . Det var fint att höra hennes röst igen ♥
[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela