harardittlivmy

Charlie Ivar Fransson

Publicerad 2011-09-20 16:19:11 i Allmänt,

Söndagen var fin . Riktgt fint dop och en mysig mottagning . (Nog för att jag visste om att jag är blödig , men att jag skulle börja gråta så fort familjen började tåga in genom kyrkan var väl kanske lite väl blödigt . Men det hjälps inte) . Charlie må ha en blödig faster , men då har jag den finaste brorsonen också !

Efter en heldag i Bergby med familj och släkt begav vi oss hem till Hudik , myste ner oss framför tvn och njöt av de få timmarna som var kvar av helgen . Måndagen började i bilen med Eve och avslutades med middag hos Eve . Därimellan arbetade jag och min grupp med vår rapport , handlade med Lisa , och försökte plugga . En ganska lugn dag . Passande !

Idag däremot känns allt annat än lugnt passande . Har försökt hitta nån form av ro till att plugga , men jag har en tendens att hitta på en massa andra saker att göra . Jag borde gå ut och ta lite luft för att orka resten av kvällen , men då känner jag mig helt plötsligt för trött och slö . Antar att det är förskylningen som spelar mig ett spratt ! Curs you stupid förkylning .

Nu ska jag i alla fall försöka läsa ett eller två kapitel till innan jag får anse mig vara nöjd !


Pappa Hans , Mamma Malin , Charlie , Gudmor Frida och Gudfar Jim

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela