harardittlivmy

stress&press

Publicerad 2011-09-28 23:59:02 i Allmänt,

Har under de tre senaste dagarna levt på skolan . Nästan i alla fall . Idag lämnades rapporten in och imorgon tänker jag unna mig en skön sovmorgon . Sen ska jag städa , lära mig fredagens presentation ,handla , baka kaka , gå på GDK:s vernissage och bjuda min fina grupp på mys/pluggkväll .

Efter nästan åtta timma på skolan med tonvis av stress och press begav jag ner på stan för att tröstshoppa . Köpte mig en massa stickat i form av tröjor , vantar och halsdukar . Sen bjöds det på korvgrillning på Oscarsgatan med en massa fina klasskompisar . Därefter gjorde jag en snabbvisit hos Kimmen och tittade på One Three Hill i hennes säng och målade naglarna med ett nagelack som hon visst skulle ge bort i present (Ooops !), det var mysigt !

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela