harardittlivmy

tentaångest är inget för mig , eller nå

Publicerad 2011-09-23 00:10:29 i Allmänt,

Om nio timmar är det dags att sätta tänderna i terminens första tenta i kursen Kommunikation och ledarskap . Hur det känns ? Jag vet faktiskt inte riktigt . Jag är dock fortfarande vid gott mod och hoppas på att det kommer gå bra .

Hade tänkt plugga idag , men jag ändrade mig och tittade på film med regnet smattrande mot fönstren , stressade till IKEA för att köpa ett bord (att kunna sitta vid imorgon under tentan) , gymmade med Chris och käkade chokladmuffins med Malin istället . En mysig uppladdning inför den stundande tentan . Min hjärna är redan fullproppad med en massa texter och kunskap . Förhoppningsvis lyckas jag få ner det på papper imorgon också . Det återstår att se . 

Nu ska jag försöka få några timmars sömn och vila hjärnan innan den ska jobba stenhårt imorgon .
Whish me luck , eller nå !

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela