harardittlivmy

Barba-My's

Publicerad 2011-09-09 12:42:34 i Allmänt,

Efter snart en och en halv vecka med inneboende flyttade Ägnäs ut igår . På ett sätt var det väldigt skönt , men känslan av tomhet infann sig så fort hon försvann . Man anpassar sig nog väldigt snabbt till sin miljö och nu känns min lägenhet helt plötsligt väldigt stor .
Sitter för tillfället i min maffiga fåtölj och försöker plugga , det går ganska bra förrutom att jag blir distraherad av minsta lilla sak . Undanflykter . Måste försöka få ordning på min självdiciplin . Snart . För det här funkar inte alls . Läsa tio minuter , göra något annat i tio , läsa fem , göra nå annat . Nä det är ett falerande system . Skärpning !

Pratade nyss med Malin och fick höra hur det är med familjen . Saknar dem så otroligt mycket just nu . Fick några nya bilder på lilleman , och blödig som jag är grät jag en skvätt. Fasters lillkille !

Annars ser helgen ut att bli förjäkla skoj . Ikväll kör vi på med mer aktiviteter innan det är dags för den berömda filmsittningen på Kåren imorgon . Så jäkla pepp ! Jag och Frida har fixat schysstaste outfitsen . Snygg ? Nä men klockren !


Finaste nollegruppen - Barba-My's

Man tager vad man haver , så att säga . Är skavsårsplåstrena slut duger det med plasthandskar i skon !

Fjäskning på gång

Till någon nytta måste ju även hålet vara !

Utan tvekan det bästa kvittot någonsin !

Nä nu måste jag återgå till pluggandet . Så här blir det ingenting gjort .
HörsHej
[MyFransson]



Kommentarer

Postat av: Fant

Publicerad 2011-10-15 15:24:50

Hahahah just ja, mitt kvitto!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela