harardittlivmy

Välkommen påsk & ledighet

Publicerad 2012-04-05 10:20:40 i Allmänt,

Efter en liten olycka för en vecka sen, som ledde till en rökfylld lägenhet, har jag, Perra och Johan skurat lägenheten från golv till tak. Bokstavligt talat. När lägenheten började inta en form av normalläge bestämde sig min kropp för att strejka istället. Så med en förkylning som försöker bryta ner mig, sitter jag och väntar på ett gäng töser. Jennie, Chris och Frida ska nämligen följa med till Järvsö och fira påsk på äkta Jarsevis. Fram tills att de anländer ska jag sysselsätta mig med saker som att besöka farbror doktorn och hjälpa Johan att skriva CV. Då vet ni.

Hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela