harardittlivmy

Inga jävla ljus i vårt hus

Publicerad 2012-12-12 23:00:07 i

Det var tänkt att vi skulle klä granen och skapa den ultimata julstämningen i den lilla lägenheten i fiskarstan. Men, vi hann inte mer än att komma till ljusslingan innan det var kört. Den hade efter tre års trogen tjänst gett upp och bestämt sig för att sluka alla stackars lampor som kom i dess närhet. Orutinerade som vi är, satte vi i ljusslingan innan vi testa om den ens fungerade. Aja. Man kan ju välja att se det som träning inför den nya slingan som kommer på plats imorgon. För att stilla min så kallade "pyntabstinens" som jag så fint hade byggt upp under hela dagen, genom att stryka gardiner och dukar, samt piffa med allt annat runt omkring. Så fick det bli!


Det är Inge ljus i vårt hus.. än. Men snart så!

Kommentarer

Postat av: Frittä

Publicerad 2012-12-13 10:45:46

Att du orkar! Jag är så fascinerad av din julpyntshets och känner lite panik över att låta dig entra min minst sagt ojuliga lya...

Postat av: Christina

Publicerad 2012-12-13 11:27:29

Pers lillhövve ser ut som en julgranskula :))))))

Postat av: Frida

Publicerad 2012-12-13 13:12:56

julkulekattskallen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela