harardittlivmy

Nästa station Hudiksvall, Hudiksvall

Publicerad 2012-12-06 05:42:54 i

Att somna klockan 02 och sedan kliva upp klockan 05 är inte att rekommendera. Men hey, vad gör man inte för att nå utsatt deadline och sedan belöna det med en timmes massage? Ganska mycket faktiskt.

För att vara vaken innan klockan 06.00 på dygnet är jag förvånansvärt pigg. Vilket i och för sig inte kommer spela någon roll så fort konduktören varit på plats och tagit betalt, då jag lär somna som en stock ändå.

Så vi hörs senare när jag tänker berätta om min fantastiska massage. Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela