harardittlivmy

1-0 solen

Publicerad 2012-02-23 23:24:21 i Allmänt,

Konstigaste vädret någonsin idag. Först toksnöade det när jag gick till jobbet. Lagom tills jag kom fram sken solen och våren gjorde sig påmind. Jag firade plusgraderna med att bära skinjacka och därmed slopa dunjackan. Har i övrigt haft en riktigt lugn dag på kontoret med lunchshopping (alla ville ha en lika fin hatt som mig!) och burgare. Dagens hetaste samtalsämne på kontoret har varit bröllop och framförallt när jag påstod att jag inte ska gifta mig. Då blev det fart på diskussionen.

Väl hemma i Tullinge trodde jag att jag lyckats låsa ut mig själv. Turligt nog hade jag inte det. Tvättning, städning och middag med Malin har jag sysselsatt mig med under kvällen. Nu längtas jag bara tills imorgon när jag får träffa Perra och hans familj!! Därför avrundar jag här och säger godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela